لوگو برند رنسو - موبایل رنسو

“قوانین و مقررات خريد از سايت رنسو”

قوانین درج شده در سایت رنسو با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف‌کننده منطبق است. بنابراین از شما مخاطبان عزیز خواهشمندیم پیش از ثبت سفارش خود حتما قوانین را مطالعه بفرمایید.

مشتری یا کاربر به چه کسی می‌گویند؟

مشتری یا کاربر به شخصی حقیقی/حقوقی گفته می‌شود که در سایت ثبت نام کرده و با اطلاعات صحیح خود نسبت به ثبت سفارش کالا اقدام نماید.

 محصولات، خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیرتجارى مشتریان ارائه شده است و مالکیت اطلاعات موجود در آن متعلق به سایت رنسو بوده و هر گونه سواستفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع مانعی ندارد و اگر تمایل به استفاده از اطلاعات موجود در سایت رنسو جهت مقاصد تجاری را دارید باید از طریق پست الکترونیکی [email protected] درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی دریافت نمایید.

کاربران هنگام سفارش کالا مدنظر خود باید به درج اطلاعات صحیح و کامل در پنل کاربري خود بپردازند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات، مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد. همچنین تنها سفارش‌هایی نهایی خواهند شد که پرداخت آن‌ها انجام شده باشد.

تمام موارد و ابزارهايی که در سایت رنسو قید شده است با هدف ارتباط با مشتریان به‌کار گرفته می‌شود، بنابراین کاربران متعهد هستند از این موارد تنها جهت ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مرتبط با بحث سفارش کالا و خدمات پس از فروش باشد.

ارتباط تیم پشتیبانی مجموعه رنسو با کاربران خود از طریق[email protected]  و شبکه‌های اجتماعی رسمي آن برقرار می‌گردد و تنها با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده‌اند (مانند نشانی، تلفن و‌…) صورت می‌پذیرد.

 مجموعه رنسو همواره حافظ اطلاعات شما عزیزان است و به هیچ وجه اطلاعات منحصر‌به‌فرد و خصوصي کاربران خود را به اشخاص دیگر واگذار نخواهد کرد و با بهره‌گیری از تخصص و دانش نوین متعهد است از حریم شخصی کاربران خود دفاع کند.

مجموعه رنسو موظف است کالایی مطابق با سفارش شما را ارسال نماید.

برای هر سفارش یک کد رهگیری توسط شرکت پست صادر می‌گردد. این کد رهگیری از طریق سرویس پیامک برای شما ارسال می‌شود. شما می‌توانید برای پیگیری سفارش‌های خود از سایت tntsearch.post.ir استفاده نمايید.

مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب‌سایت درج می‌نمایید این نشانی بر روی کلیه مرسوله‌ها قید خواهد شد و تغییر آدرس پس از تحویل محموله به پست ممکن نخواهد بود. همچنین ارسال محصولات رنسو به تمامی نقاط کشور رایگان است.

براساس ماده 37 قانون تجارت الکترونیک کالای خریداری شده به مدت ۷ روز کاری (به شرط باز نشدن بسته‌بندی کالا و در صورت عدم وارد شدن هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن) از تاریخ تحویل کالا به مشتری حق انصراف داشته و پس از استفاده از حق انصراف، مجموعه رنسو بدون مطالبه هیچ‌گونه وجهی، تمامی مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به شما باز می‌گرداند و تنها هزینه‌ تحمیلی بر مشتری، هزینه باز پس فرستادن کالا به رنسو خواهد بود.



 

 

 

نام محصول مورد نظر خود را وارد کنید.